Haal meer uit de 1.5 metereconomie
Iedere organisatie is bezig met de vraag: “Hoe richt ik het kantoor of de werkomgeving in volgens de richtlijnen?”. Maar stellen we ons ook de onderliggende vragen: “Wat is de ideale mix tussen focus en interactie, hoe faciliteer ik samen werken. Waarin ligt voor ons het gevoel van connectie tussen collega’s en met de organisatie.”
De anderhalve meter economie is niet alleen een kwestie van wat schermen plaatsen, meer afstand, minder mensen per ruimte en iedereen weer een vaste eigen plek.
Als je het daarbij laat, verlies je het concept van de inrichting uit het oog. Aanpassingen zouden evengoed afgestemd moeten zijn op de bedrijfscultuur en de mensen.
De werkomgeving is voor leidinggevenden en werknemers meer dan alleen een ruimte met meubels. Ze proberen het beste uit zichzelf te halen, onderling het teamgevoel te versterken en de verbinding met de organisatie te houden. Dat werkt voor iedere organisatie dus op een eigen manier.
Met de intelligente lock-down, hebben werkgevers, werknemers en klanten ervaring opgedaan met Online mogelijkheden en alternatieve service concepten. Hoe gaan we deze opgedane ervaring blijvend inzetten om ook in de toekomst een aantrekkelijk samenspel te maken met het publiek, de gasten of klanten. Hoe geven we hen kwaliteit in product, service en onderaan de streep die onderscheidende ervaring, waarvoor ze in eerste instantie gekomen waren. Of zelfs net dat beetje meer met de aanvulling van de online efficiëntie en ervaringen van nu, zodat het straks nog beter kan!
Maak van tijdelijke aanpassing structurele/ blijvende verbeteringen en mooie aanvullingen op het huidige concept en inrichting en ga als bedrijf of organisatie sterker de toekomst in. Wil je weten hoe? Neem dan contact met mij op en we bespreken de mogelijkheden.
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!